نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3000
-
الف
+

ساخت فلمی کمیدی از زندگی «دواین جانسون»

«دواین جانسون» بازیگر مشهور امریکایی قرار است در یک سریال کمیدی که با الهام از زندگی خودش نوشته شده است، بازی کند.

به گزارش آی فیلم 2، «دواین جانسون» تهیه کننده و بازیگر امریکایی قرار است در یک سریال کمیدی که با الهام از زندگی خودش نوشته شده است، بازی کند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، این سریال کمیدی ۱۱ قسمتی با عنوان «راک جوان» برای نشر در سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

جانسون بر اساس فلمنامه ای که توسط «ناناچکا خان» و «جف چیانگ» نوشته‌شده، در هر قسمت از این سریال حضور خواهد شد، زیرا تمرکز این سریال بر دوره موفقیت کاری وی خواهد بود.

 وی هم اکنون فلم «جومانجی: مرحله بعدی»  را در سینماها در دست اکران دارد که تا کنون ۶۰۰ میلیون دالر فروش داشته است. پروژه بعدی جانسون نقش‌آفرینی در فلم کمپنی دیزنی با عنوان «جانگل کروز» خواهد بود.

«دواین داگلاس جانسون» زاده سال ۱۹۷۲ میلادی در هایورد کالیفرنیا با لقب ورزشی «صخره(The Rock)» هنرپیشه، تهیه‌کننده فلم و کشتی‌گیر حرفوی امریکایی‌ است.

جانسون به عنوان یکی از بهترین کشتی کج کاران تاریخ شناخته می‌شود که از سال ۱۹۹۹ میلادی در مسابقات مختلف این رشته به قهرمانی رسیده‌ است.

او همچنین از سال ۲۰۰۵ میلادی به صورت حرفوی به عنوان بازیگر وارد صنعت سینما شد و به محبوبیت و موفقیت بسیاری دست یافت. جانسون از سوی مجله تایم ۱۰۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

«دواین جانسون» با فلم جدیدش به دنیای کُشتی باز می‌گردد

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر